Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Wat vliegt de tijd...

wanneer je plezier hebt!!




En dat hebben we zeker samen gehad en hebben we nog steeds! Deze lieve bink op de foto hiernaast (sorry, de babyfoto's heb ik niet op de pc staan) is vandaag jarig en is alweer 12 jaar geworden! Nu hij zo groot is, wil hij niet meer graag op de foto, helaas. Een foto van hem maken met de mededeling dat ik hem op het blog wilde plaatsen was al helemaal out of the question. Dus dan maar deze schattige foto, toch een beetje feestelijk met de ballon.



En wat vliegt de tijd toch... Zo loop je rond met een dikke zwangere buik, zo gaat hij zelf op de fiets naar school, door weer en wind. En moeders moet maar zien dat ze het kan bijbenen! Ja, niet alleen is het lieve kind vandaag 12 jaar geworden, ook ik ben inmiddels alweer 12 jaar moeder. De leukste baan die ik ooit heb gehad! Ik ga weer verder genieten van mijn puber. Morgen komt de meeste visite en kunnen we het dus nog een keer vieren. Dat heeft ons er niet van weerhouden er voor te zorgen dat de cupcakes vandaag al helemaal klaar waren! En natuurlijk hebben we er ook al van gesnoept. Ze zijn héérlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten