Pagina's

maandag 2 juli 2012

Vakantie!!

Het is eindelijk zo ver: tijd voor vakantie!! En wat zal ik er aan toe zijn na alle stress vóór de vakantie. Morgen mag ik nog een tentamen maken en momenteel ben ik dus aan het leren voor dat tentamen. Daarnaast ben ik alles aan het wassen wat ik kan vinden in het huis en wil ik natuurlijk ook dat alles schoon is zodat we na de vakantie in een (redelijk) schoon huis thuis komen. Stress dus...
Dit jaar gaan we naar Noorwegen op vakantie. Plaatjes zoals hierboven hoop ik dan ook zelf te kunnen maken, het schijnt een prachtig land te zijn. Daar hou ik wel van; mooie natuur en een beetje rust. Want daar ben ik wel aan toe ;)
Natuurlijk neem ik een flinke stapel boeken mee en er staat alvast een tasje klaar met haakspullen en drie van mijn lopende projecten. 





Vakantie betekent natuurlijk ook dat de winkel Versierseltjes is gesloten. Je kunt uiteraard wel bestellen maar zult moeten wachten met ontvangen tot ik weer uitgerust en ontspannen ben. 


Ik wens jullie allemaal een geweldige vakantie en "zie" jullie weer wanneer ik terug ben. 

2 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie! Ik heb ook hele goede dingen gehoord over Noorwegen :)
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijne vakantie!! Geniet ervan met z'n drietjes!! Heb je echt DIK verdient!! X

    BeantwoordenVerwijderen