Pagina's

maandag 8 december 2014

Komt u maar Winter!

Ik was lekker bezig! Voor een vriendin haakte ik deze geweldige puff stitch cowl:

Toen ik de halverwege-foto op facebook plaatste, kreeg ik meteen nog een verzoek om zo'n cowl te haken, maar dan in andere, fellere kleuren. Fel rose, fel paars en een beetje zwart. Ook die cowl is af! Ik vind m heel leuk geworden, hoop dat zij er ook blij mee is!


Tussendoor maakte ik een uitstapje naar de brei-wereld; ik armbreide een infinity-sjaal. Ik moet zeggen, ooit heb ik van mijn moeder geleerd om te breien dus ik kan het wel. Met naalden. Maar ik vond er nooit wat een! Dat gedoe met recht en averecht, gevallen steken, meerderen en minderen, al die steken op de naald; blegh! Armbreien vond ik daarentegen superleuk om te doen! Benieuwd naar het resultaat?


Hij is lekker war, heerlijk soepel en heeft prachtige zeekleuren. En, nog beter: hij is te koop! Voor slechts €20,00 houdt hij jouw nek warm deze winter! Natuurlijk kan hij ook in een andere kleur, de klant is tenslotte koning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten