Pagina's

dinsdag 8 februari 2011

Het begin...

Welkom op mijn blog!

"Om reclame te maken voor je webwinkel, moet je een blog gaan schrijven... Elke dag!" Hmmm... Dat moet ik dan ook maar doen. Ik zal jullie vandaag vertellen hoe ik hiertoe kwam. "Hiertoe" is de start van mijn webwinkel Versierseltjes.
Er was eens... een lieve vriendin die al een hele tijd thuis zat met gezondheidsproblemen. Ik ging regelmatig langs om samen thee te drinken en te ouwehoeren. Op een keer vroeg ze me of we eens iets konden "doen". Zoals?? Zij is wel van de knutsel en het handwerken dus ze zou iets bedenken en meenemen. Een paar dagen later stond ze voor de deur... met kralen... "We gaan een ketting kettelen!" Ik snapte er niks van maar heb toch doorgeworsteld. Uiteindelijk is er een best leuke ketting uitgekomen!

Ik had nog wat kralen over waarmee ik best nog iets kon doen. Dus heb ik een tang gekocht (later ontdekte ik dat je met 2 tangen je nagels spaart...) en heb ik nog een ketting, oorbellen en een armband gemaakt. Eigenlijk was het dus best leuk, dat kettelen... helemaal niet suf...
Na een tijdje (en wat centen armer want er zijn zoooveel leuke kralen) had ik verschillende kettingen, armbanden en oorbellen. Een andere vriendin (tevens mn kapper) wilde me wel eens knippen in ruil voor een ketting. "Je zou ze moeten gaan verkopen!" Daar moest ik even over nadenken... Even maar! Vrij snel heb ik een winkeltje gemaakt! En nu een matching blog! Je kunt mijn winkeltje bekijken als je hier klikt. Laat je me weten wat je er van vindt?

Tot schrijfs!

2 opmerkingen:

  1. Welwelwel!.... goed voorbeeld doet goed volgen!
    Behalve de creativiteit heb je dus ook de schrijfzin van me geërfd!
    leuk! Kus! moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee meid,

    wat doe je dat toch geweldig leuk!! Zowel het kettingen maken als het schrijven. Ik ben ook om hoor! Wil er echt een mooie ketting bij je uitzoeken! Je doet het zo leuk!!
    Ik hoop op verder succes voor jou hiermee!!!!!
    liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen