Pagina's

woensdag 9 februari 2011

Sieraden maken én verkopen

Ik vind het heerlijk om mooie sieraden te maken! Armbanden zijn mijn absolute favoriet. Hiervan heb ik er al een heel aantal en ik maak er nog steeds bij. Natuurlijk zijn ze voor de verkoop maar ik geniet er zelf absoluut van. Al is het alleen al van een mooie foto die ik ervan kan maken.
Mijn nieuwste creatie was een erg mooie groene armband op memory wire. Voor degenen die dit niet kennen: memory wire is een ronde spiraal van metaaldraad (net als de traplopertjes van vroeger; altijd in de knoop die krengen!). Het was de eerste keer dat ik met dit spul werkte en ik had geen idee hoe het er uit zou zien. Deze wire heb ik gevuld met veel hele mooie kralen in voornamelijk groen (mijn lievelingskleur). Supertrots was ik er op!
Vorige week (kort na het maken van dé armband) kreeg ik een berichtje van een vriendin: ze vond de armband erg mooi! Mocht ze langskomen om te kijken hoe hij staat? Natuurlijk! En vandaag is ze langs geweest. Natuurlijk staat de armband haar goed! En ook nog haar lievelingskleur... Dus ik heb afscheid genomen van mijn nieuwste pronkstuk...
Groene kralen; pronkstuk!

Maar gelukkig..... Hebben we de foto nog!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten