Pagina's

zondag 27 februari 2011

Kleien....

Ja, dat is weer eens wat anders; kleien... Een collega en ik vonden dat het weer eens tijd werd dat we met z'n allen iets leuks gingen doen. Voorheen gingen we uit eten maar we wilden eens iets anders doen, eens buiten de lijntjes denken. Dus hebben we (of eigenlijk mijn collega, ik moet niet de eer opeisen...) het internet afgestruind naar leuke, andere dingen die samen konden gaan doen. Naast uit eten (want dat moesten we dan ook maar als keuzemogelijkheid geven), kwamen we uit op: een concert van de Dijk, een voorstelling van Veldhuis en Kemper, karten (omdat de heren dat zo graag willen) en kleien. We hadden gekeken op de site van kleienzoo.nl en vonden het een enorm leuke bezigheid om met een groep collega's te doen. Eens iets anders, elkaar op een andere manier meemaken! Maar helaas, men heeft niet buiten de lijntjes gedacht... Het gros wilde uit eten en dat gaan we dus maar doen... Ook leuk maar niet anders. Niet kleien dus...
Mijn zoon is gek op knutselen. Hij tekent, schildert en heeft ook het kleien ontdekt. Hij leeft zich helemaal uit met zijn fimoklei. Ondertussen heeft hij een hele dierentuin gecreĆ«erd waar hij heel trots op is.

Uitstalling Fimo-dierentuin
Hij zag laatst dat er ook mensen zijn die van fimoklei kralen maken. En omdat ik natuurlijk sieraden maak, wilde hij heel graag kralen voor mij maken. Hij heeft het nog niet gedaan maar ik heb er wel een paar gekocht. Roosjes. En van die mooie roosjes heb ik een super armband gemaakt. Zijn reactie op de armband was: "cool mamma, cool!! Maar zo mooi kan ik ze denk ik niet maken..."
Fimo-roosjes armband
Ik ga dan niet kleien met mijn collega's maar ik heb wel lekker geknutseld met klei! Enne, ook deze is natuurlijk te koop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten