Pagina's

dinsdag 15 maart 2011

Dikke witte klok!

Jaren heb ik geen horloge gedragen. Ik had er geen en ik miste de tijd ook niet. Dat is ook een tijd geweest dat ik nauwelijks accessoires droeg en een horloge dan ook niet als toevoeging zag. Er is altijd wel ergens een klok of iemand die weet hoe laat het is...
Drie jaar geleden besloot ik dat ik toch wel een horloge wilde hebben. Ik wist natuurlijk niet wat ik wel wilde maar helaas wist ik ook niet wat ik niet wilde. Na héél lang zoeken, vond ik eindelijk, in de Swatchwinkel in Amsterdam hèt horloge! Een mooi fijn zwart-met-zilver klokje. Ik kreeg het klokje van mijn lieve vriendje voor mijn verjaardag. Dat klokje heb ik met veel plezier gedragen! Tot de batterij op was... Toen had ik geen zin om naar de winkel te gaan om er een nieuwe batterij in te laten zetten (ook een beetje bang dat het erg duur zou zijn, tis toch een merk-klokje, misschien dan ook een merk-batterijtje). Het klokje heb ik weg gelegd met het idee dat dat batterijtje er toch nog een keertje moest komen.
Een aantal maanden geleden ging ik winkelen met mn lief en toen zag ik m liggen....: een dikke witte klok! Een heel mooie, dikke, glimmende, met steentjes langs de rand witte klok! Helaas ook met een dik prijskaartje; de mooie dikke witte klok was namelijk van Emporio Armani... Ik wilde hem heel erg graag hebben maar had ook bedacht dat een goedkoper en gelijkend exemplaar mijn pols ook wel mocht sieren. Met Valentijnsdag kreeg ik van mijn lief een kadootje... Een dikke witte klok! Niet de Armani natuurlijk met wel een superleuk exemplaar! Trots als een pauw heb ik met de klok rondgelopen (en loop ik nog steeds natuurlijk!).

Een tijdje geleden heb ik een horlogekastje gekocht en daarvan een mooi horloge gemaakt (zie enkele kettingbrieven geleden). Dat horloge vond ik zo leuk dat ik nog een paar kastjes heb gekocht om horloges van te maken. Na het dikke-klok-gebeuren kreeg ik een idee: ik kan natuurlijk ook zelf een dikke witte klok maken! Dus heb ik al mijn witte kralen bij elkaar gezocht, zilver erbij gedaan en ik ben gaan kettelen. Het uiteindelijk resultaat is deze klok geworden, ik vind het een plaatje!
Dikke witte klok

Binnenkort is dit horloge natuurlijk verkrijgbaar in de webshop. Wil je zo'n horloge in een andere kleur? Dan kan dat natuurlijk ook!

Hou jij van horloge's? Welke stijl vind je mooi, druk of juist rustig? Een grote dikke klok of juist een klein en fijn klokje? En in welke kleur zou je graag een horloge zien?

3 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi horloge! Mooi met al die witte kralen! Allemaal dezelfde kleur en toch variatie. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Fernanne,, dank je wel! En leuk dat je volgt!

    BeantwoordenVerwijderen