Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Een vluggertje...

Nee, dát niet, wat denk je wel! ;)

Ik bedoel; even een kort berichtje! Omdat de mooie grens van 300 volgers er aan zat te komen op twitter, wilde ik weer iets verloten. Héél snel had ik een heleboel nieuwe leuke volgers en vanavond was er eindelijkdat moment: ik was de grens van 300 gepasseerd! Leuk zeg!! Heel veel mensen hebben de actie geretweet en dus moest ik nu mijn best gaan doen om een winnaar te vinden. Dit heb ik gedaan op internet met een soort-van fruitmachine, daar alle namen ingevoerd en een zwengel aan de hendel gedaan. Uit alle ingevoerde namen kwam die van @MadeBySteffie. Stefanie is eigenaar van deze site. Supermooie spulletjes verkoopt ze daar die ze natuurlijk ook zelf maakt!

Ik ben heel blij dat ik Stefanie blij heb kunnen maken. Op naar de 400 volgers!

Oja, jullie willen vast weten wat Stefanie heeft gewonnen? Komt ie!

 Mocht jij nou ook zo'n handige leuke boekenlegger willen hebben? Dan hoef je helemaal niet te wachten tot de verloting bij 400 volgers hoor! Je kunt er gewoon een (of meer) bestellen bij me! Je kunt me mailen of je kunt een kijkje op de site nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten