Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Morgen....

Morgen is het zover: de Markt!

Ik heb jullie er al eerder over verteld. De afgelopen weken heb ik hard gewerkt om genoeg sieraden mee te kunnen nemen naar de markt. Eigenlijk weet ik nog steeds niet of ik wel genoeg heb (of dat ik overdrijf...) maar ik moet het maar mee doen. Ik heb er ook enorm de zenuwen voor! Zou het wel lopen? Komen er genoeg mensen? Haal ik mijn standgeld er wel uit? Pffff.... Ik ben een zenuwpees...

Komen jullie ook naar de markt? Het belooft mooi weer te worden en er zullen heel veel kraampjes staan met heel veel leuke, handige en mooie handgemaakte artikelen!

Rotterdam, Nesselande. Klik hier voor de route. Meer info op: http://handmadeshop.nl/

1 opmerking:

  1. En??? Hoe is het gegaan gisteren? Alles verkocht en nieuwe bestellingen gekregen? Ik hoop dat het een groot succes is geweest!! XXX Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen