Pagina's

zondag 23 oktober 2011

Rustpuntje



Even een rustpuntje om te schrijven...


Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer. Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik erg druk met school. Afgelopen week moesten twee werkstukken klaar zijn en worden ingeleverd. Dat heeft de nodige stress veroorzaakt! Nu moet ik nog een boek uitlezen en gaan leren; op dinsdag 1 november en op dinsdag 8 november moet ik tentamens maken. Spannend!!
Vandaag zijn de heren naar mijn schoonvader om samen voetbal te kijken en heb ik het rijk voor mijzelf alleen! Heerlijk, lekker rustig in huis. De tijd die ik nu heb, zou ik moeten gebruiken om te lezen in de studieboeken maar ik heb er even geen zin in... Liever zou ik sieraden maken maar ook dat ga ik niet doen. Nee, een blogje schrijven voor jullie werd hoog tijd dus dat is het zondagding voor deze zondag.Het is niet zo dat ik in de tussentijd helemaal geen sieraden meer heb gemaakt, misschien hebben jullie de nieuwe collectie al op de website gezien? Ik zal je hier de armbanden (ja, wéér armbanden ;) ook nog eens laten zien.

Een tijdje geleden ging ik met vriendlief winkelen in Middelburg. Op een onverwacht moment liepen we tegen een leuke winkel aan. Een winkel waarvan ik het bestaan wel kende (ik volg ze op twitter) maar waarvan ik vergeten was dat ze in Middelburg gevestigd zijn: Beadle. Daar ben ik lekker rond gaan snuffelen en vond er heel veel kraaltjes in mooie kleuren.
Groen, een van mijn favorieten en daarbij andere mooie kralen. Aan de kassa hoorde ik dat dat dé kleuren van dit najaar zijn. Ik wist het niet eens maar was er blij mee! Later heb ik nog heel veel andere mooie kralen, kettingen, ringetjes en nog meer gekocht, allemaal in die mooie najaarskleurtjes. Van die mooie kralen heb ik (al zeg ik het zelf) weer mooie armbanden gemaakt. Nog niet zoveel en ook nog niks anders. Doordat ik zo druk ben met de studie, heb ik zelfs geen tijd om aan sieraden te denken...


Het is duidelijk: de najaarskleuren zijn groen, brons, koper en roze.

Wat vind jij van deze kleuren van van deze sieraden? Welk sieraad zou jij graag terug zien in de shop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten