Pagina's

zondag 6 november 2011

Kadootjes

Ze zijn af, ik vond het alleen een crime om ze mooi en juist op de foto te krijgen: de cadeautjes voor mijn lieve schoonzusje.
Feestelijk met cremekleurige glasparels en sprankelend zilver


Groen geketteld (beetje overbelicht)


De groene armband krijgt ze van ons en de andere van mijn vader. Het was er moeilijk om de kleuren van de groene armband juist op de foto te krijgen, vandaar ook een overbelichte foto erbij. Hierop kun je beter zien dat de kralen groen zijn (en niet bruin, zoals op de onderste foto lijkt).

Ik ben er klaar voor, we gaan zo weg om de cadeautjes te geven. Ik hoop dat ze er blij mee is!

2 opmerkingen:

  1. Ze is er vast heel blij mee! :) Ik zag trouwens dat je de giveaway bij Tangled Happy had gewonnen, nog gefeliciteerd! :)
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat zijn ze mooi.
    Ik zou er zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen