Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Kortingsactie!

Ik ben gek op verjaardagen. En dan bij voorkeur mijn eigen verjaardag! Maanden van tevoren ben ik al aan het aftellen tot de grote dag en vertel ik het ook iedereen die het maar horen wil hoe lang het nog zal duren. Nou, gisteren was het eindelijk zover!!! Na heel veel nachtjes slapen was ik dan eindelijk jarig! 37 Ben ik geworden. Voel je niks van, gelukkig! Gisteren heb ik het gevierd met mijn broertje, zijn vrouw en kindjes, mijn lieve vriend en met een lieve vriendin en haar zoontje. Vandaag was ik nogmaals jarig want ik mocht trakteren op mijn werk en kreeg weer felicitaties. Morgen ben ik nog steeds jarig want de slingers hangen nog steeds in de kamer en zaterdag vier ik mijn feestje voor de rest van mijn vrienden, familieleden en andere geliefden. Héérlijk om zo lekker lang jarig te zijn!
 Natuurlijk kan ik het niet laten om jullie mee te laten delen in de feestvreugde! Daarom heb ik bedacht om 37 dagen lang korting te geven op alle aankopen uit de winkel. Dit geldt dus ook voor uitverkoopjes en voor items die ik speciaal voor jou kan maken! Daarnaast krijg je bij iedere bestelling een leuk extraatje! Nou, is dat feestelijk of is dat feestelijk?


Oja, laat ik niet vergeten te vermelden hoeveel korting je dan krijgt... 20%! En je hoeft er helemaal niks voor te doen! Dus; zegt het voort en kom lekker shoppen!

4 opmerkingen:

  1. Hey Ilda, een paar dagen te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd vanuit Ouwerkerk!!! xx Melleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht stuk ! ik maak ook sieraden maar deze zijn TOP !!
    je kan eens kijken wat ik met mijn dochter zoal maak.
    Vind meer
    Kindersieraden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi! Hartstikke leuk je gisteren ontmoet te hebben! Je hebt er een volger bij hoor ;-)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilda,
    leuk blog heb je zeg, wat een mooie haaksels heb ik voorbij zien komen, leuk om te zien! Fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen