Pagina's

donderdag 11 september 2014

Tatil!

Oftewel: vakantie!!!


Hmm... zo lijkt het net of ik op vakantie ga, terwijl dat helaas achter de rug is. Helaas omdat het echt de meest geweldige vakantie ooit was!! 

Ik heb erover zitten nadenken waar dat aan heeft gelegen. Wás het inderdaad geweldig? Of was dat zo voor mij omdat ik het echt echt nodig had? Lag het aan de depressie en het er-helemaal-uit-zijn? Ik weet het niet. Wat het ook was, het was heerlijk! De temperatuur was super, hoewel ik normaal niet zo goed bevriend ben met de warmte. Het is de hele week ongeveer 40 graden geweest en ik heb ervan genoten! Ja, wel met airco op de kamer natuurlijk, anders was ik echt gesmolten. Natuurlijk deed ik ook alles trager dan normaal, net als de inwoners zelf. Maar ja, als je vakantie hebt, hoeft er ook niks snel! Het hotel was geweldig; lief personeel, een goede kamer, een fatsoenlijke douche en lekker eten! Zelfs de eindeloze rijen meneren die bij de eindeloze rijen winkeltjes met alles-wat-je-maar-zoekt hoorden, vond ik niet vervelend. 

Iedereen vraagt je elke dag hoe het met je gaat, waar je vandaan komt, of je gezellig even binnen komt kijken. Daarbij vonden ze me allemaal "gorgeous" en "darling" en zoonlief was steevast "handsome" en mijn "bodyguard". Voor je ego doet het ook goed.
De mensen zijn vriendelijk, altijd in voor een praatje, en (wat ik heb gezien van het land) het is er prachtig! Wat wil een mens nog meer?

Nou.... terug is wat ik wil! Ik heb nooit last gehad van terug willen naar m'n laatste vakantiebestemming maar deze keer wel! Als ik het geld ervoor zou hebben, ging ik in de herfstvakantie al terug. Helaas, die geldboom staat nog steeds niet in de tuin dus dat feest gaat niet door... Maar; ik ga nu al sparen om er volgend jaar weer heen te gaan! Zelfde land, zelfde plaats en zelfde hotel! 

Had ik trouwens al verteld waar ik was? Nee? Dom dom dom... Ik was, met zoonlief, in Turkije, in de plaats Gümbet. Dichtbij het strand!




 Dus; supervakantie, heerlijk ontspannen, zoveel mogelijk niks gedaan, zo snel mogelijk terug! Waar ben jij geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten