Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Give Away!

Lieve lezers,

op het moment dat ik dit bericht typ, heeft dit blog al 9909 pageviews gehad! Wat een mijlpaal zeg, tijd voor een klein feestje? I think so! 

Wanneer mijn blog de 10.000 pageviews passeert, ga ik iets verloten over een ieder die de volgende stappen heeft genomen:

  1. Volg mijn blog (via google of bloglovin) en vermeld me even op welke manier je me volgt
  2. Laat een reactie hieronder achter met daarin een tip en een top (een idee waarop het blog beter kan en een compliment)
  3. Vertel me in de reactie ook voor welke prijs je gaat en in welke kleur
  4. Promoot mijn blog (niet verplicht, wel héél erg leuk!)
De prijs: 
  • 4 onderzettertjes in een kleur naar keuze (voor zover voorradig) òf
  • 1 dromenvanger in kleuren naar keuze (voor zover voorradig) òf
  • 1 uiltje in kleuren naar keuze (voor zover voorradig)
onderzettertjes
uiltje

dromenvanger
  Ik hoop dat jullie allemaal meedoen!

1 opmerking:

  1. De tip: blijf schrijven over veel verschillende onderwerpen! Top: blijf schrijven met gevoel, vanuit je hart.....die blogs blijven het langst hangen....
    En een uiltje lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen