Pagina's

vrijdag 14 november 2014

Bloemetje bloemetje aan de lamp...



Misschien heb je de sneakpreview gezien op Facebook, de lamp is klaar!! En ik ben er zo trots op! 

Er is heel veel werk in gaan zitten, ik moest er 84 bloemetjes voor haken en natuurlijk bij evenzoveel bloemetjes de draadjes wegwerken. Wat ik toch het ergste werk vond, was om alle papieren bloemen van de lamp te halen. Wat een rotwerk zeg! Ik heb er drie nagels op gebroken....

Maar goed, zonder verder te treuzelen, dit is hem!






Wat een gezelligheid aan het plafond!! En zoals je op de tweede foto kunt zien, niet alleen bloemetjes aan de lamp maar ook op het plafond! Alleen van de foto's word ik al blij!

4 opmerkingen:

  1. wat een prachtexemplaar is het geworden!!!!!
    Echt de moeite en mooi meegenomen dat ie zo mooi op het plafond weerkaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren op een rommelmarkt zo een Ikea lamp gescoord. Welk gedeelte van de papieren bloemen en plastic dopjes haal je er allemaal af? Of is dat een geheel. Geen idee eigenlijk hoe ik dat aan moet pakken. Dus misschien heb je een tip zodat ik geen nagels hoef te breken ;-) Alvast bedankt.
    Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Brechtje! De plastic dopjes moet je er toch echt afpeuteren :(. Het papier gooi je dan weg. Bij mij lukte het aardig maar heb er ook wat nagels op verpest helaas. Misschien lukt het beter met een aardappelschilmesje? Die zijn lekker dun. Veel succes, ben benieuwd naar je lamp!

      Verwijderen