Pagina's

vrijdag 18 februari 2011

Lente!

Sinds 1 februari ben ik even gestopt met studeren. Ik volgde aan het NTI een erg interessante studie: Toegepaste Psychologie. Heel leuk om te doen maar ik ben er achter gekomen dat een thuisstudie niet mijn ding is; ik heb er niet genoeg discipline voor helaas. (ik heb dus ook 2 jaar over het eerste jaar gedaan en heb nog steeds mijn propedeuse niet, op 3 studiepunten na...) In september hoop ik weer te beginnen met de studie maar dan in deeltijd. Tot die tijd kan ik me volledig storten op de sieraden! In de afgelopen twee weekeinden heb ik meer inspiratie gehad dan de afgelopen paar maanden en daarvan heb ik lekker gebruik gemaakt! Eerder schreef ik al over een armband en een horloge. Nu de afgelopen twee dagen het zonnetje zo lekker heeft geschenen, heb ik "zomerse" inspiratie gekregen en een paar leuke frisse items gemaakt. Uiteraard staan deze ook zo snel mogelijk te koop in de webshop! Mocht je zo lang niet kunnen wachten; ff mailen!
Frisgroene dubbele armband
Eerder deze week heb ik op Twitter de "magische-100-volgers" grens bereikt. Om dat te vieren, heb ik een GSM hanger (in een kleur naar keuze) verloot. @anakindah Was de gelukkige winnares en zij ontvangst zo snel mogelijk haar GSM hanger. Hierbij een fotootje:
Frisse GSM hanger

3 opmerkingen: