Pagina's

vrijdag 11 februari 2011

Wie houdt er van horloges?

En wie houdt er van armbanden? Ik!! En nog anderen met mij (zie de vorige kettingbrief).
Een tijdje geleden heb ik een horlogekastje gekocht. Zomaar, zonder nog te weten wat ik ermee ging doen, en zonder te weten hoe ik daar nou iets leuks van kon gaan maken. Afgelopen weekend sloeg de inspiratie toe! Ik heb kralen bij elkaar gezocht in de kleuren van het kastje en ben een armband gaan kettelen. Die heb ik aan het kastje vast gemaakt en voila: horloge-armband!!

Horloge-armband
Weer zoiets waar ik erg blij mee ben! En waarvan ik afscheid moest nemen... Want de vriendin die eerder het pronkstuk meenam, wilde ook graag dit horloge kopen. Ik ga hem voor haar op maat maken en bij haar afleveren. Gelukkig heb ik gisteren weer kastjes binnen gekregen, kan ik van het weekend weer nieuwe horloges maken!

1 opmerking: