Pagina's

dinsdag 26 april 2011

Bloemen

Orchidee
Ik hou niet van bloemen. Nouja, ik vind ze wel mooi hoor, dat is het niet. Op mijn auto staan bloemen (stickers), in mijn logo staan ook bloemen. Een veld met wilde bloemen vind ik ook erg mooi. Twee jaar geleden heb ik in de supermarkt een blikje met zomerbloemenzaadjes gekocht en in de voortuin uitgestrooid. Een tijdje later stond de hele tuin vol met mooie bloemen! Ik vond het erg leuk, wederhelft was er niet van gecharmeerd (hij is de eigenlijke tuinder van ons 2). Bloemen aan een boom vind ik mooi, zelfs een mooie bos bloemen vind ik mooi! En toch hou ik niet van bloemen... Weet je wat het is? Bloemen zijn prachtig, echt waar. Ik vind het alleen zo zonde dat ze worden afgeplukt of afgesneden en dan in een vaas worden gezet. Hoe mooi die bos ook is, ik vind het zonde.
 Als je me een cadeau wil geven als je op bezoek komt, heb ik liever een boek. Of een plant, of, als er echt bloemen bij moeten zijn, een plant met bloemen er aan. Maar afgesneden bloemen... Bloemen die dus eigenlijk staan dood te gaan in de vaas, op mijn tafel.... Nee, zonde!
Orchidee
Mooie bloemen in de tuin!














De mode schrijft momenteel ook bloemen voor. Bloemen op je schoenen, bloemen op je t-shirt, bloemen op je jurk, bloemen om je nek, bloemen op je benen en bloemen in je oren. Ik ben niet iemand die persé de mode moet volgen, helemaal niet. Ik kleed me in kleding die ik leuk vind en die lekker zit. De bloementrend, however, vind ik errug leuk!! Mijn garderobe heeft zich lekker uitgebreid met bloemetjes. Zelfs voor de oorbellen met bloemen a la "kuise meisjes" ben ik gezwicht. Niet om ze te dragen maar om ze te maken. Heeft er iemand trouwens enig idee waarom ze "kuise meisjes" heten? Ik heb een idee.... Maar misschien moet ik dat niet neerschrijven hier ;)!
Bloemoorbellen
Bloemoorbellen











Inmiddels heb ik dus een aantal bloemoorbellen gemaakt die uiteraard binnenkort in de webshop te koop zijn. Aangezien ik meer een armbanden-mens ben, heb ik ook nagedacht over andere manieren om de bloemen te dragen. Ik heb een aantal leuke ideeën en ben er momenteel mee bezig. Meer lees en zie je hier later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten