Pagina's

donderdag 28 april 2011

Markt!

Vorig jaar zomer, ik maakte net een half jaartje sieraden, vroeg een vriendin of ik bij haar op een creatieve markt wilde staan. Die vriendin is mede-eigenaar van een landschapscamping met een bijbehorend restaurant. Tussen het restaurant en het campeergebeuren ligt een groot grasveld waar de kinderen lekker kunnen voetballen en ravotten (en natuurlijk mogen de ouders dat ook!). Op dat mooie grasveld had ze dus vorig jaar voor de tweede keer een Creatief Kruytenburg georganiseerd. En wie had ze gevraagd daar te komen staan? Ja, mij! Leuk hoor, mijn eerste keer op een marktje! Het weer was heerlijk, mijn kraampje vrij leeg... Ik had me knap verkeken op de afmetingen van een marktkraam!
Beetje lege kraam...

Gelukkig was het wel een erg leuke dag èn ik heb er heel veel van geleerd (meer voorraad maken bijvoorbeeld). Dit jaar was ik weer uitgenodigd op deze markt te komen en staan en ik had er al enorme zin in. Ik had nog geen nieuwe voorraad gemaakt maar was al wel aan het bedenken wat ik allemaal wilde gaan maken. Helaas hoorde ik net van mijn vriendin dat de markt misschien niet doorgaat dit jaar.... Het blijkt dat de Krabbenfoor (de jaarlijkse braderie in Bergen op Zoom) dit jaar niet in het laatste weekend van juli wordt georganiseerd (zoals elk jaar) maar in het weekend van 10 juli. Hetzelfde weekend waarin ook het Creatief Kruytenburg zou plaats vinden...
Toevoeging van zoon: fimodierentuin

Nu is het niet handig om twee verschillende markten in hetzelfde weekend te organiseren en het is waarschijnlijk dat een stad haar markt niet gaat verzetten... ;) Dus vriendin gaat nog eens lang en hard nadenken óf ze de markt verschuift, en welke vorm het dan zal aannemen. Héél jammer dus dat het waarschijnlijk niet doorgaat. Voor mij maar zeker ook voor jullie, aangezien dit dé kans was om mij te ontmoeten ;)! Niet getreurd mensen, in juni ga ik ook al op een markt staan! Meer daarover volgt natuurlijk, nu alvast de datum zodat jullie deze dag vrij kunnen houden: zaterdag 4 juni 2011.
Pronkstukjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten