Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

Eens iets anders!

Fynn; 3,5 uur oud

Jullie zijn van mij gewend dat ik kettingbrieven schrijf over dingen die ik meemaak of die mij bezig houden. Altijd hebben die kettingbrieven te maken (direct of indirect) met sieraden. Deze keer niet!

Zoals je op de foto kunt zien, is er weer een prachtige wereldburger gearriveerd! Deze lieve schat is mijn nieuwe neefje Fynn, zoon van mijn broer Lars en schoonzusje Mèl. Fynn is het broertje van Silvian.
Lieve Fynn is geboren op woensdag 22 juni in het ziekenhuis en mocht gelukkig meteen mee naar huis.

Ik ben op zoek naar het allerleukste, liefste, mooiste en schattigste cadeautje voor Fynn. Wie helpt me mee?

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! En wat een leuke naam zeg, Fynn! :) Misschien kunnen een paar creatieve dames samen een 'pret-pakket' maken? Ik kan bijvoorbeeld haken, dus een leuk mutsje, een luierhoes, een superzacht knuffeltje - you name it! En dan kunnen dames met andere skills het pakket aanvullen met, noem eens wat, een speenkoord, gebreide kleertjes, stoffen slofjes etc!
    Idee? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @winkieflash: dat is inderdaad een leuk idee! Zal eens gaan nadenken wat ik precies wil.

    BeantwoordenVerwijderen