Pagina's

woensdag 29 juni 2011

Paniek!!

Paniek! Of niet? Dat is de vraag...

Een tijdje geleden heb ik jullie hier verteld over de zomermarkt waarop ik vorig jaar heb gestaan. Dit jaar zat die markt weer in de planning maar omdat de Krabbenfoor in Bergen op Zoom in hetzelfde weekend valt, was dat onzeker. Een aantal weken geleden sprak ik de organisator. Ze was er nog steeds niet uit maar ik moest er maar vanuit gaan dat het door zou gaan. Tot gisterochtend heb ik er helemaal niks meer van gehoord. Omdat we ook onze vakantie aan het plannen waren, had ik besloten dat geen nieuws slecht nieuws moest zijn; de markt zou niet doorgaan. Balen dus! Eerst de flop in Rotterdam en nu dit weer... Gelukkig maakte de vakantie naar Hongarije (zodat ik mijn moeder na 2 jaar weer eens kan zien!) een hoop goed. Tot gisterochtend dus...

Gisterochtend kreeg ik een mailtje van mijn vriendin, de organisator. Een mailtje met daarin een uitnodiging voor een open dag met als thema "Kunst en Kruid". Voor zondag 3 juni. Dít jaar. Een uitnodiging dus om langs te komen, niet om te komen staan...
Ik snapte er helemaal niks van! Dus heb ik een mail terug geschreven dat ik het jammer vond dat het was verplaatst en dat ik er dus niet bij zou zijn. Waarop ik weer een mail kreeg dat er voor mij gewoon een kraam beschikbaar is! Verwarring en blijdschap alom...!!

Dus, lieve mee-leesvriendjes; aanstaande zondag 3 juli 2011 sta ik weer op de markt! Kom je me (en alle anderen) bezoeken! Leuk om eens kennis te maken! En als je de sieraden in het echt ziet, ben je verkocht! ;)

De markt is tussen 11 uur en 17 uur. Klik hier om de uitnodiging te kunnen lezen.
Het adres van de camping is:

Landschapscamping Kruytenburg
Kruytenburgseweg 4
4693 RC Poortvliet

Mocht je iets moois hebben gezien in de shop maar nog niet hebben gekocht? Doe dat dan nu! Wanneer het op de markt verkocht wordt, heb jij niks... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten