Pagina's

zaterdag 11 juni 2011

Elk nadeel heeft z'n voordeel!

Het is dus wel belangrijk om te proberen alles van de positieve kant te bekijken, dat maakt het leven een stuk aangenamer!

Om het fiasco (had ik dat woord ook al gebruikt? Is er wel een goed woord voor namelijk!) van vorige week ben ik erg boos en verdrietig geweest. Gelukkig komt na regen zonneschijn! Na het uitpakken van alle spullen en natuurlijk van alle onverkochte items, heb ik alles weer opgeruimd. Alle items die ik nog niet op de foto had gezet, heb ik toen gedaan (hels karwei! Het was zoveel!) en daarna de meeste sieraden in zakjes in een grote bak. Het is namelijk ondertussen zoveel dat het echt niet meer aan de kast kan hangen. De mooiste armbanden heb ik niet opgeruimd, die zitten mooi op de armbanden-display. Ik hou namelijk erg veel van armbanden en draag ze af en toe ook.

Wat is nou het voordeel en van welk nadeel eigenlijk? Nou, het nadeel is voor mij en het voordeel is voor jullie! Is dat nou niet heerlijk? ;) Het nadeel is natuurlijk dat ik héél veel items heb gemaakt, heel hard er aan heb gewerkt en het niet heb verkocht. Nadeel. Het voordeel is dat jullie nu nòg meer keuze hebben uit al die nieuwe en "oude" items! Voordeel! Bijna alle foto's staan al in de shop maar ik zal er hier een paar hele mooie laten zien. Mocht je iets willen hebben, gewoon even laten weten he! Je weet hoe makkelijk ik ben!
Ring van aluminium wire met kraal

Ring op memory wire met bloem; weer eens wat anders! €5,50


Ring op memory wire €5,50

Boekenlegger €5,50

Horloge €20,00

Frisse armband €12,50

Armband €10,00

Armband €8,50

Parelketting €15,00

Bloem choker €7,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten