Pagina's

zondag 24 juli 2011

Verandering van spijs...

doet eten. Dat is het gezegde en ik wil graag weten of het waar is.


Tot nu toe heb ik voornamelijk geschreven over sieraden en aanverwanten. Éénmaal heb ik een uitzondering gemaakt en heb ik jullie verteld over mijn nieuwe lieve kleine neefje Fynn.

Nu vind ik het schrijven over en het maken van sieraden erg leuk maar dat is niet waar mijn hele leven om draait. Ik maak ook nog andere dingen mee! ;) Nu is mijn vraag: hebben jullie ook interesse om daarover te lezen? Ik zou het namelijk wel erg leuk vinden om ook over andere dingen te schrijven.

Dus: laat even een comment achter met een ja of een nee over andere blogonderwerpen. Alvast mijn hartelijke dank!

2 opmerkingen:

  1. Vanuit koud Hoogeveen een duidelijk en overtuigend JA! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk! Het is altijd leuk om van alles en nog wat te lezen. Ik denk dat je er veel meer mensen door bereikt!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen