Pagina's

maandag 4 juli 2011

Wie jarig is...


trakteert!















En geeft een feestje, en krijgt kadootjes, maar dat is natuurlijk weer een ander verhaal...

Deze maand, de mooiste maand van het jaar; juli, ben ik jarig. Om precies te zijn op maandag de 25e. Op deze ongetwijfeld mooie dag, zal ik de geweldige leeftijd van 36 bereiken. 36! Dat is toch wat...
Ik ben niet de mevrouw die ik, toen ik een jaar of 18 was, dacht te zullen zijn op mijn 36e. Wat zeg ik; ik voel me helemaal geen 35-going-on-36... Ik ben nog lang geen mevrouw (hoewel er al wel mensen zijn die het nodig vinden me zo aan te spreken...) en heb nog lang niet bereikt wat ik had willen bereiken. Of, beter gezegd, ik ben nog lang niet wie ik dacht dat ik ooit zou zijn.
Ik ben wel goed op weg! Ik heb een heerlijk kind, een geweldige vriend en een heel aantal lieve vriendinnen. Ik heb een vaste baan (niet de baan van mn dromen, maar toch), ik heb een heel leuke hobby waarmee ik ook andere mensen blij maak (hoop ik ;)) en in september ga ik naar school om te worden wat ik wil; psycholoog. Toch denk ik niet dat ik me ooit naar mijn leeftijd zal gaan voelen. Of gedragen! Ik voel me jonger dan ik ben. En gedraag me daar ook naar! Maar wel met het verstand van een dertiger want, let's face it, dat ben ik tenslotte. Nu ik er over nadenk, word me duidelijk dat ik the best of both worlds heb! Ik heb het verstand dat met de jaren komt en het gevoel dat ik nog jong genoeg ben om alles te kunnen! Heerlijk...

Over tot de orde van de maand: wie jarig is, trakteert! Aangezien is heus wel lekkere muffins en taartjes voor jullie kan bakken maar zo zo moeilijk kan uitdelen, heb ik iets anders bedacht. Deze hele juli-feestmaand krijgen jullie 15% korting op alle sieraden! Niet alleen uit de shop maar ook op artikelen die je bij me op maat bestelt! Met andere woorden; deze hele maand krijg je 15% korting op elke bestelling! Op mijn verjaardag (25 juli, voor de mensen kort van geheugen) neem ik ook nog de verzendkosten voor mijn rekening. en, alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook nog 50% korting op alle bloemoorbellen in de shop! Op een rijtje:

  1. 15% korting op je bestelling
  2. 50% korting op alle bloemoorbellen
  3. gratis verzenden op bestellingen geplaatst op maandag 25 juli
(de 15% gaat niet ook nog eens over de 50% van de bloemoorbellen)

Zo, ik heb jullie wel verwend denk ik ;)!

1 opmerking:

  1. Hoi Ilda
    jij weet wel hoe je een feestje moet bouwen, wat een korting! en voor ik het vergeet alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van en ik hoop dat de bestellingen binnen stromen!

    BeantwoordenVerwijderen