Pagina's

vrijdag 26 augustus 2011

Versierseltjes 500!

Het klinkt als een heuse lijst (Quote500) of een leuk autootje (Fiat 500). Maar dat is het niet! Het is de Versierseltjes 500.

Al enige tijd ben ik een Twitteraar. Dat weten jullie vast! Op Twitter klets ik oven mijn dagelijks leven, over nieuwe sieraden, over mijn blog en over mijn winkeltje. Omdat het natuurlijk helemaal geen zin heeft om over vanalles te kletsen zonder dat er iemand luistert, heb ik ook volgers. Hele leuke volgers zelfs! En omdat ik nu bijna 500 (!) volgers heb, heb ik samen met mijn vriendje een winactie bedacht. Wanneer ik 500 lieve volgers heb, zal ik een kadobon van €10,00 verloten, te besteden in mijn webwinkel. Die kadobon, geef ik niet zomaar weg, daarvoor moet wel iets worden gedaan! Niet moeilijk hoor, gewoon leuk!

De regels:

  1. Volg mij op twitter: @versierseltjes
  2. Vertel me in een leuke tweet waarom jij graag een versierseltje zou willen dragen
  3. Vermeld in die tweet: #versierseltjes500
Dat is alles, eenvoudig toch!? Wanneer ik de 500 volgers heb behaald, zal een deskundige jury (ikzelf, mijn zoon en en mijn vriend) zich buigen over alle inzendingen. De leukste, liefste, grappigste of meest ontroerende tweet zal beloond worden met de Versierseltjes kadobon ter waarde van €10,00.
De winnaar zal ik via dit blog èn via twitter bekend maken. Dus doe allemaal snel mee en misschien win jij wel!

Wat zou jij uitzoeken wanneer je de kadobon zou winnen?

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Vind die groene armband erg leuk! Weet niet of je actie nog is? Haha anders wil ik nog wel meedoen ;p
    Ik weet niet of je de site veracamilla kent? Ik denk dat die wel goed reclame kan maken voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen